Skip to Content Contact Us

העברת אושר לכל בית בישראל !!!


ב- ג’אמפי-לנד אנו מאמינים שמשחק הוא בעל ערך רב להתפתחות הנפשית והפיזית של הילד!!  הרבה יותר משיעורים מובנים, פעילויות מתוזמנות, כן וגם יותר משירים ולמידה סטטית במכשירים ניידים… תשאלו את עצמכם מה אתם רוצים בשביל הילד… אתם כבר יודעים בעצמכם!! אתם רוצים ילד מפותח גם פיזית וגם נפשית!!

אנחנו רוצים לראות את האושר על הפנים של הילדים שלכם!! זאת הסיבה שאנחנו מתמקדים בחיפוש אחרי טרמפולינות קפיצה מהשורה הראשונה!! 

תנו חופש משחק לילד!
כי הרי הדרך הטובה והקלה ביותר לילד ללמוד, לצמוח ולפתח את עצמו זה דרך חופש משחק –  ראו!    מתנפחים וטרמפולינות קפיצה זה בריא!!!  

תגרמו לילד לצאת החוצה!! לספוג את השמש!!  להזיע ותוך כדי לקצור יתרונות..
חנכו אותו ל – מיומנויות מוטוריות טובות יותר, איזון וקואורדינציה, כמו כן להרחבת הדמיון והחשיבה האסטרטגית!! ואפילו שיפור מיומנויות חברתיות ואינטראקציה. וילדים אוהבים לשחק! בעצם מי לא??? 

 עברו לטרמפולינה ענקית עם רשת ביטחון!!

המשימה שלנו, ב- ג’אמפי-לנד היא ליצור מרחבים בטוחים ומהנים שבהם ילדים יכולים להתמכר לשעות של כיף טוב ומיושן. זו גאוותנו ושמחתנו לנפח אושר!!!

תעודדו את הילדים לנוע!! התנועה כל כך חשובה לגוף ולנפש!!!

מתנפחים למכירה מתקני קפיצה לילדים מתנפחים בנוסף למבצע של פעם ב…  גימבורי. מתנפחים וטרמפולינות קפיצה מהאיכותיות שיש בשוק!! וגם טרמפולינות במחיר הכי זול!!

Back top top