Skip to Content Contact Us

מה עדיף לקנות או להשכיר טרמפולינה?

מעוניינים בטרמפולינה, אבל לא יודעים מה יהיה יותר משתלם – להשכיר או לקנות? אנחנו כאן כדי לעזור ולתת את כל היתרונות של השכרת טרמפולינות וקנייתן, כדי שתוכלו לבצע את ההחלטה הנכונה ביותר.

היתרונות של השכרת טרמפולינות

השכרת טרמפולינות היא אלטרנטיבה מצוינת להורים שרוצים לערוך מסיבת יום הולדת ייחודית לילדים. כיום, לשכירת טרמפולינה לילדים יש עדיין יתרונות, אולם אנו מאמינים שרוב המשפחות יכולות להרוויח גם מקנייה. בואו נסתכל על היתרון של השכרת טרמפולינה לחצר:

קלה להתקנה

אולי המאפיין המושך ביותר בהשכרת טרמפולינה הוא שהוא לא דורש שום הכנה מראש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לספק שטח פתוח אשר יהיה בטוח להציב בו אותה. תוכלו גם לבחור טרמפולינה לפי גדלים, וכך לוודא שהיא תתאים לשטח החצר.

ברגע שהמסיבה נגמרת, אינכם צריכים לנקוף אצבע. חברת ההשכרה תגיע ותארוז הכל. אתם לא צריכים לדאוג לקפל את מתקן הקפיצה. מישהו אחר עושה זאת בשבילך.

בחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות

חברות השכרת טרמפולינה מציעות מגוון של טרמפולינות לפי גדלים. רוצים לשכור טרמפולינה לחצר? טרמפולינה לילדים? טרמפולינה גדולה במיוחד? חברת ההשכרה תוכל לספק את כל הסוגים הללו. מכיוון שתשכירו את מתקן קפיצה, אינכם צריכים לדאוג להיתקע עם אותו סוג במשך 4-5 שנים. שנה אחר שנה ילדיכם יחוו משהו חדש ולא ישתעממו מלשחק באותו מבנה.

אפשרויות לכל הגילאים

כיום אינכם מוגבלים רק לבחירת טרמפולינה לחצר שילדים צעירים ייהנו ממנה. חברות השכרה רבות מציעות מבחר המתאים לטווחי גילאים שונים. למעשה, אתה יכול אפילו למצוא טרמפולינות למבוגרים!

היתרונות של קניית טרמפולינות

רכישת טרמפולינה מבטלת את הצורך בתשלום סכום משתנה עבור ההשכרה. זה מאפשר לכם להקים את הטרמפולינה באופן קבוע בהתאם לנוחותכם. להלן מספר יתרונות ברכישת טרמפולינה לחצר:

חסכוני בעתיד

קניית טרמפולינה לילדים תהיה בהכרח זולה יותר לטווח הרחוק מאשר השכרה. שלא לדבר על כך, ברגע שילדיכם יהיו מבוגרים מדי עבורה, תוכלו לשקול למכור אותה.

הילדים שלכם יאהבו את זה

זה אולי נשמע מטופש למבוגרים, אבל ילדים מתגאים בבעלות על טרמפולינה. זה משהו שהם יכולים להשוויץ בפני חבריהם.

מסיבה בלתי מוסברת, ילדים אוהבים לקפוץ מעלה ומטה על המתקן הזה. אולי בגלל שזה מקום בו הם יכולים להיות עצמם ולהסתובב חופשי בלי להסתכן בפגיעה?

יתרונות חברתיים

קניית טרמפולינה לפי גדלים תעודד את ילדיך להכיר חברים חדשים. בדומה לבריכת שחייה, הילדים שלכם יהיו הכוכבים של השכונה שכולם ירצו לשחק ולבלות איתם.

זה יעזור להגביר את הביטחון שלהם ולהעלות את ההערכה העצמית שלהם. אם ילדכם הוא הילד החדש בשכונה, השקעה בטרמפולינה יכולה לשפר את המעגל החברתי שלו ולאפשר לו להכיר חברים חדשים.

כעת אתם יודעים מה עדיף לקנות או להשכיר טרמפולינה… הגיע הזמן לבחור את האופציה המתאימה ביותר עבורכם.

קנייה מהנה!!!

Back top top